הרטוריקה של הבלוג

חמשת הטיפים הבסיסיים לעמידה מול קהל

סגנון הדיבור שלנו חשוב לא פחות מהתוכן שאנחנו מעבירים! הקפדה על חמשת הטיפים הבאים יעזור לכם לדבר מול קהל באופן שמשדר יותר ביטחון עצמי, רהיטות, וחדות.
חמשת הטיפים בסיבייט לעמידה מול קהל תמונה
  1. קשר עין- דאגו לשמור על קשר עין עם הקהל שלכן. כל כמה שניות, בחרו אדם אחד והתמקדו בו בלי לשבור קשר עין. כך אתן יוצרות חיבור טוב יותר עם הקהל, גורמות לכל אדם בקהל להרגיש שהמסר שאתן מנסות להעביר נכון כלפיו באופן אישי, ולכל הפחות מאלצות אותו להפסיק להסתמס, אפילו אם רק לכמה שניות.

 

  1. תזוזה- עמידה באותו מקום יכולה לגרום לכן להיראות נוקשות ולא בנוח, ולשעמם את הקהל שלכן,שמסתכל על אותה נקודה הרבה מאוד זמן. אל תפחדו לנוע בחדר בזמן שאתן מדברות, ולהשתמש בתנועות ידיים כדי להדגיש את המסר שלכן ולהלהיב את הקהל.

 

  1. קול- קול הוא כלי חשוב כדי לשמור על קהל מתעניין. דיבור בקול מונוטוני ישעמם את הקהל, ויקשה עליו להקשיב לכן.לעומת זאת הדגשה של משפטים חשובים יכולה לגרום להם להיזכר באוזניי הקהל. דאגו לשחק עם הקול וההגייה שלכן, ושנו את העוצמה והמהירות בהתאם למסר שאתן רוצות להעביר.

 

  1. הימנעו מרעשים- מילים כמו “אמ…” או “אהה.." יכולות להיות מאוד מזיקות לדוברים בפני קהל. הן עלולות לגרום לכן להישמע לא מקצועיות, ולהסיח את הדעת מהמסר שאתן מנסות להעביר. כדי להימנע מהן, היו בקיאות בחומר שאתן מעבירות ודברו בבטחון.אם במקרה אתן נתקעות, פאוזה של כמה שניות עדיפה על "אממ..", ונותנת לכן את הזמן להיזכר בהמשך המשפט שלכן.

 

  1. ספרו סיפור- דרך טובה לתפוס את תשומת לב הקהל שלכן היא לספר סיפור כדי להמחיש את הנקודה שלכן. המוח האנושי זוכר מידע שמועבר במבנה סיפורי הרבה יותר טוב ממידע שמועבר כרשימה, למשל. ספרו סיפור שלקהל שלכן יהיה קל להזדהות איתו, ודאגו להשתמש בתיאורים כדי לצייר תמונה.

 

שתף באמצעות
Facebook
LinkedIn
WhatsApp

פוסטים נוספים:

סגירת תפריט

השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם